leaf

Оплата та доставка

Для того, щоб оформити замовлення на нашому сайті, необхідно:

1. Зареєструватися.

2. Вибрати необхідний товар або послугу.

3. Оформити та підтвердити замовлення.

Реєстрація на сайті:

У правому верхньому кутку ви знайдете іконку для входу до особистого кабінету. Після натискання на неї необхідно ввести: адресу електронної пошти, ім'я користувача, логін, пароль та інші контактні дані. Після чого на адресу електронної пошти, яку ви вказали, прийде підтвердження про реєстрацію.

Для того, щоб повторити авторизацію на сайті, натисніть іконку "Вхід", що розташована з правої сторони екрану. У формі, яка з'явиться, введіть логін і пароль.

Увага!

Якщо ви не отримали лист про реєстрацію, перегляньте, будь ласка, папку "Спам" або зверніться за телефоном: 0 800 400 408 (дзвінки безкоштовні).

Способи оплати:

Покупець (фізична особа, фізична особа-підприємець, юридична особа) може провести оплату замовлення за допомогою банківського грошового переказу на поточний рахунок Продавця, зазначений у рахунку, в тому числі за допомогою Інтернет-банкінгу.

Зверніть увагу на наступну інформацію:

За бажанням, з метою прискорення обробки інформації після здійснення оплати вашого замовлення, надішліть листа на sales@globalagro.com.ua або зв'яжіться з контакт-центром і повідомте про реквізити оплати (П.І.Б / юридичну назву компанії, номер замовлення, оплачену суму, дату платежу);

Якщо ви бажаєте сплатити прострочений рахунок, обов'язково зв'яжіться з менеджером для уточнення наявності товару та підтвердження замовлення.

Спосіб доставки:

Відправка здійснюється компанією "Нова Пошта" або "Укрпошта" за рахунок клієнта з нашого складу у м. Запоріжжя або смт Нікольське на відділення "Нової Пошти" або "Укрпошти".

Якщо замовлення підтверджено до 12:00, відправка відбувається в той же день, окрім суботи, неділі та святкових днів.

Якщо замовлення підтверджено після 12:00, відправка відбувається в наступний робочий день.

Якщо ж ви оформили замовлення у вихідний або святковий день, то ми зв'яжемося з вами до 14:00 наступного робочого дня.

Термін доставки зазвичай складає 1-3 робочих дні, залежно від віддаленості населеного пункту.

Термін безкоштовного зберігання замовлення у відділенні «Нової Пошти» складає 5 днів з моменту прибуття посилки. Якщо ви, за певних причин, не змогли забрати посилку, то вам буде нарахована комісія за зберігання посилки у відділенні згідно тарифів перевізника.

Після відправки замовлення, ви отримаєте sms-повідомлення з номером експрес-накладної, завдяки який можна відстежити орієнтовну дату прибуття та вартість перевезення. Коли посилка з замовленням буде доставлена до відділення, «Нова Пошта» повідомить вам цю інформацію у вигляді sms-повідомлення (вайбер).

Для отримання посилки необхідно мати при собі паспорт, або документ який підтверджує особу, а також номер товарно-транспортної накладної.

Кур’єрська служба  здійснює доставку замовлень лише в міста і населені пункти, де розташовані її відділення.

Якщо товар пошкоджений або не відповідає замовленню, тоді:
Повідомте про це співробітника відділення. У вас є право відмовитися від посилки.
Рекомендуємо вам зробити декілька фото, щоб зафіксувати стан посилки та товару на момент отримання.
Якщо ви вирішили відмовитися від замовлення, будь ласка, повідомте про це нам на електронну пошту sales@globalagro.com.ua. Коротко опишіть ситуацію та причину відмови. Додайте зроблені фото.

Куди звернутися з питанням у нестандартній ситуації?

Будь ласка, напишіть нам на ел. пошту sales@globalagro.com.ua або зверніться на гарячу лінію 0 800 400 408 (безкоштовно для абонентів національних операторів зв'язку).